امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

اکنون بیمه گرها با استفاده از الگوریتم های تشخیص تصویر بسیاری از کارهایی را که قبلاً به نیروی انسانی احتیاج داشتند، به صورت خودکار انجام می دهند. شرکت بیمه  هوش مصنوعی برای ارزیابی خسارت سریع و خسارت وسیله نقلیه و تسویه مطالبات استفاده می کند. کاربران با گوشی هوشمند خود از ماشین آسیب دیده عکس می گیرند و آن را به سیستم  ارائه می دهند که از الگوریتم یادگیری ماشین برای هزاران عکس تصادف رانندگی برای ارزیابی خسارت و هزینه ها استفاده می کند. این فرآیند چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد.

بینایی رایانه ای همچنین بیمه گذاران را قادر به انجام کارهایی می کند که قبلاً غیرممکن بود. به عنوان مثال پلت فرم  خاص که با استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تغذیه دوربین داخلی خودرو و تشخیص و ارائه بازخورد درباره رفتارهای بی خطر مانند حواس پرتی رانندگی و ارسال پیام کوتاه است.

وظایف بینایی رایانه قبلاً برای ارسال داده های خود به سرورهای ابری به برنامه هایی نیاز داشت که الگوریتم های هوش مصنوعی از منابع محاسباتی گسترده ای برای پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کردند. اما در سال های اخیر، سخت افزارهای تخصصی و الگوریتم های کارآمدتر ماشین به تدریج استنباط هوش مصنوعی روی دستگاه را امکان پذیر می کند. سرعت و کارایی بهبود یافته زمینه ساز تجزیه و تحلیل داده های بصری و ارزیابی ریسک در زمان واقعی است.

با ادامه نفوذ فناوری در زندگی ما، الگوریتم های هوش مصنوعی قادر خواهند بود راه حل های سریعتر و دقیق تری ارائه دهند، صنعت بیمه را بسیار خوشایندتر و ناامیدکننده تر برای مشتریان و نمایندگان می کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه